ادامه قطعی و اختلال در سیستم ثبت آنی دفاتر اسناد رسمی

روزگذشته (چهارشنبه ۲۳ بهمن) سیستم ثبت اسناد در دفترخانه‌های اسناد رسمی مشکل پیدا کرده و امکان استعلام هویت افراد از سازمان ثبت احوال امکان نداشت.

در این رابطه سازمان ثبت اسناد کشور وابسته به قوه قضائیه مشکل را به ایرادات فنی سازمان ثبت احوال که زیرمجموعه وزارت کشور است عنوان کرده و از سوی دیگر سازمان ثبت احوال، مشکل را ایرادات سیستم ثبت آنی سازمان ثبت اسناد اعلام کرد.

سیف الله ابوترابی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا گغت: اگر این اختلال از سوی سازمان ثبت احوال کشور بود و سیستم برخط ما برای دادن استعلام‌های هویتی قطع می‌شد دیگر نهادها و دستگاه‌های دیگر نیز به ما اطلاع و قطعی و اختلال را گزارش می‌دادند در صورتیکه هیچ دستگاه دیگری در این زمینه در مورد قطع ارتباط با ما تماسی نداشته است.

 

ادامه قطعی سیستم دفترخانه ها در روز پنجشنبه

درحالی که بالاخره مشخص نشد ایراد از کدام یک از سازمان‌های فوق بوده است، امروز پنجشنبه نیز بسیاری از دفاتر اسناد رسمی در کشور با اختلال در سیستم ثبت آتی که متولی آن سازمان ثبت اسناد کشور است مواجه شدند.

بسیاری از مردم و مراجعین به دفاتر اسناد رسمی که روزگذشته نتوانسته بودند اسناد خود را در دفترخانه‌ها به ثبت برسانند امروز هم با مشکل مواجه هستند.

کانون سردفتران اسناد رسمی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تا این لحظه توضیحی درباره این قطعی سرویس‌ها و اختلال فعلی ارایه نداده اند.

  • پنجشنبه ۲۴ بهمن ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشاوره و خدمات حقوقی، ثبتی، شهرداری و دفترخانه‌ای
آرشیو مطالب
Powered by Bayan